0850 520 24 31 numarası DigiTürk ve DSMART aboneliği satmak için yalanlar söyleren bir numara. “İnternetiniz ucuzlayacak hem de Digitürk kullanacaksınız” deyip Digitürk aboneliği satmaya çalışan yalancılar. Arayan kadın ilk önce “Türk Telekomdan arıyorum” dedi. Ben “Türk Telekom internet kullanmıyorum, başka bir firma interneti kullanıyorum” dedim. “Türk Telekom internet altyapısı kullanıyorsunuz”a çevirdi lafı. İyide “zaten benim firmam şufirma” dedim. “Bende o firmadan arıyorum beyfendi”ye çevirdi lafı. Yani ben MARS gezegenine ait bir firma abonesiyim deseydim “Bende MARStan arıyorum zaten beyfendi” dicekti herhalde. Gülermisin ağlarmısın durumu resmen. Sahtekarlık yani. Sahte vaatlerle, yalanlarla gerçek bir ürün satmaya çalışıyorlar.

Durumun iki ihtimali var bence.

Ya D-SMART veya Digitürk gibi kaliteli ve büyük firmalar taşeron çağrı firmaları ile anlaşıp , o firmanın ikna ettikleri kişiler için ofirmaya komisyon ödüyorlar ve taşeron firmadan arayanlarda insanları ikna etmek için “İnternetinz ucuzlayacak” gibi yalanlarla insanları kandırıp, abonelik satıyorlar.

Ya da D-SMART ve Digitürk aboneliği satan fason bir bayi, insanları yalanlarla kandırarak abonelik satmaya çalışıyor.

Ne olursa olsun ortada yalanlar ve sahtekarlık var.

Dolandırılan yada dolandırıldığını düşünenler için, 0850 520 24 31 Sahtekar Numara FORTİS TELEKOMÜNİKASYON SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ. ne ait bir numara. Bu numarayı tahsis eden firma oldukları için yalancıların kim olduklarını da onlar biliyorlar yani.

.

.

.

.