Devremülk Firmaları kendi ürünlerini satmakta zorlanınca Pazarlama Şirketi adı altında çeşitli firmalarla anlaşıyorlardı. Anlaştıkları Pazarlama Şirketi de, insanları telefonla arayıp, Yemek Kazandınız bize gelin, Tatil kazandınız bize gelin gibi yalanlarla ve çeşitli ikna yöntemleriyle insanlara baskı yapmaya çalışarak abonelik satıyorlardı.


Anlaşılan DENİZBANK ta METLİFE EMEKLİLİK VE HAYAT A.Ş. adı altında bir firma ile anlaşmış ve tüm müşterilerinin bilgilerinide bunlara vermişler. Onlarda 0 212 265 15 75 numarasından TACİZ derecesinde sürekli arayıp insanları DENİZBANK ürünlerini kullandırmak için fikren zorlamaya çalışıyorlar. Aradılar beni. İstemiyorum hiçbirşey kabul etmiyorum dedim. Baba adınız ne diye sordu ? Zaten kabul etmiyorum dedim, napacaksınız baba adımı söylemiyorum dedim. Kapattım. Ama nedense yetmedi kadına. 1 saatin içinde 8 kere aranır mı insan yav ??? 8 kez arandıktan sonra Numarayı Engelledim. Artık kadın 20 kere de arasa kendi kendine gelin-güvey oluyordur…

Ancak böyle bir çalışma şekli olabilirmi ya.

DENİZBANK bu şekilde kendi müşterisini kendinden soğutuyor.

Denizbank’ın rakipleri, Denizbank müşteri kaybetsin diye uğraşsa, herhalde ancak böyle bir yöntem denerler…

.
.
.


.
.
.
.
.
.

.